A hatékony reklám titka a sikeres első benyomás. Az autófóliázás ezt az első benyomást hivatott lehengerlővé tenni, hiszen jóformán meg sem érkezünk valahova, máris terjednek az üzeneteink.
Hogyan tud az autófóliázás minden más hirdetési formánál hatékonyabban működni?
7 magyarázatot is adunk:
1. Figyelemfelkeltő
Az élénk színek, grafikai megoldások megkülönböztetik a matricás autót a többi gépjárműtől. Egy sima fehér autóra fel sem figyelünk az országúton, egy jól megtervezett autómatrica viszont odavonzza a tekintetünket. Önkéntelenül is elolvassuk a feliratot – ez olyan pszichológiai tény, amit érdemes kihasználnia mindenkinek, aki népszerűsíteni akarja a vállalkozását.
2. Szélesebb közönséget ér el
Attól függően, hogy hány jármű áll rendelkezésére, milyen gyakran vannak úton, és mekkora a mozgásterük, havonta több tízezer, de akár több százezer nézőt is elérhet az üzenete. Általában elmondható, hogy egy matricázot autó nagyobb közönséget képes megszólítani, mint bármelyik más hirdetési forma. Sok vállalkozás több ügyfelet köszönhet az autófóliázásnak, mint a weboldalának!
3. Nem agresszív hirdetés
A rádiós, tévés reklámok, az internetes hirdetések mindig megszakítják a cselekvésünket, hiszen valójában olvasni szeretnénk, vagy egy műsort végigkövetni. Ezzel szemben az autómatrica mindenféle zaklatás nélkül ragadja meg a figyelmünk. Egy matricázott autó üzenetét úgy olvassuk el, hogy az közben nem tereli el a figyelmünket arról, amit épp végzünk. Nyoma sincs benne az arcbamászó agresszivitásnak! A legjobb autómatricák pedig még szórakozásnak sem utolsók.
4. Mozgásban van
Az autófóliázás különösen azok kedvenc hirdetési formája, akik nem szeretnek ölbetett kézzel várni: várni a tévés reklám sugárzását, várni, hogy valaki rábukkanjon az újsághirdetésre. Az autómatrica állandóan mozgásban van, és gyakorlatilag azonnal eléri a közönségét: az utakon, az utcákon. Ha jobban belegondolunk, a lehetőségei végtelenek!
5. Költséghatékony
Ez az a pont, ahol fellélegzünk. Megszoktuk már ugyanis, hogy minél hatékonyabb egy hirdetési forma, annál többe kerül. Az óriásplakátokkal és a hirdetésekkel ellentétben azonban az öntapadós fóliát csak egyszer kell kifizetni, nincsenek folyamatosan ismétlődő költségei. Egy hosszú távú reklámkampány költségének csak töredékét kell befektetnie, és akár éveken át hozhatja az eredményeket.
6. Helyi hirdetés
Az autómatrica célzott hirdetés, hiszen Ön a helyi piacon reklámoz. A környékbeli emberek fogják a legtöbbet látni a reklámját. A helyi marketing kiválóan teljesít, az emberek ugyanis szeretik a helyi vállalkozásokat.
7. Védelem
Az öntapadós fólia védelmet nyújt a kisebb karcolásokkal, a szennyeződéssel, a közúti törmelékkel szemben. Segít a járművet jobb állapotban tartani, ami jól jön később, ha eladásra kerül sor. A fóliát könnyű eltávolítani, alatta a festék sértetlen marad.
Összefoglalva: az autófóliázás olyan marketingeszköz, amire csak egyszer kell költeni. A kezdeti befektetés hamarosan megtérül, hiszen széles körben tudja népszerűsíteni a vállalkozását.
Az autómatrica éjjel-nappal az Ön vállalkozásának dolgozik. Ki más tenné ezt meg?
Ha ki akarja használni az autófóliázás nyújtotta széleskörű reklámozási lehetőséget, vegye fel velünk a kapcsolatot a produkcio@conint.hu e-mailcímen!